دلنوشته های من(محمدمحمدیان) دلنوشته های من(محمدمحمدیان)
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : سه شنبه 15 مرداد 1392
نــویـــسنده : محمد محمدیان


وقتي سرحال بودم همه دور و ورم بودند و با شوخي هاي من ميخنديدند....

حالا كه دارم و اشك ميريزم هيچ كس دور و ورم نيست ...

حتي يك نفر هم نيامد من و بخندونه (محـــمد سام){-35-}

***


عاشق كسي هست كه اول عاشق خداي خودش باشه ...نه بنده يخدا....

كسي كه حرف هاي خداي خودش و گوش نميكنه عاشق خدا نيست

چون عاشق دوست نداره لبخند از روي لب هاي معشوقش كنار بره ...

مخلوقي كه عاشق خالق خودش نيست نميتونه عاشق خلق خدا باشه...

پس هوس هاي شيطاني خودتون و به كلمه مقدس عشق نچسبانيد...

ما همه شيطان پرستيم يادمون رفته خالق ما خدا بوده نه شيطان...

عشق هامونم شيطاني شده چون بيشتر به فكر لبخند شيطانيم ... (محـــمد سام){-35-}

****

زندگي من همش بود و ...

هيچ كس براي كاري نكرد......(محـــمد سام){-35-}

**

ميدونم كه حتي هايي كه من را

از بس و غصه سر راه من بود از انگيز من

گرفتـــ هنوز فرشته ها روي من هست ... (محـــمد سام){-35-}

***

 

یک وقت هایی تو میشکنه از ...

یک جاهایی میگه دیگه (محـــمد سام){-35-}


لحظات پراز هجوم بود....

زتدگی با هاش فقط توی بود.... (محـــمد سام){-35-}

**

آن شبــ که دلم شکستـــ وغصه خوردم...

آنقدر گریستم تا آخر مردم .....اما تو رفتی نکردی یادم...

کاش یادتو از خاطره هام میبردم....(محـــمد سام)

**

اي خاك كجايي؟ مرا در آغوش بگير...

اين عاشق دلشكسته وافسرده وپير... آري بخدا گشته زدنياي تو سير{-60-}(محـــمد سام){-35-}

**

ازت یک خواهشی دارم من و فراموش نکنی.....

شعله احساس من و نکنه خاموش بکنی.......

درد من از دوری توست این و خدامون میدونه....میخوام بیام کنار تو اما ندارم نشونه......

نگو من و دوست نداری که طاقتم خیلی کمه ....این روزا خونه دلم پراز غصه و غمه....

بگو میای کنار من حتی شده فقط یک روز....

بگو من و دوستم داری عاشقمی توهم هنوز..... (محـــمد سام){-35-}

***

چقدر حالم پریشونـــــﮧ ...........دلم گرفتــــﮧ داغونــــﮧ .....

چشام ابرﮮ و بارونیست....پراز اشک و پراز خونــــﮧ.......

عجب رسمـــﮯ خدا داره....هرکــﮯ دلــﮯ مــﮯسوزونــــﮧ....

مــﮯشــــﮧ خوشبخت تویــــﮧ دنیا...دیگــــﮧ تنها نمــﮯمونــــﮧ...

یک عمرﮮ تویــــﮧ این دنیا.... شدم غریب و دیونــــﮧ.....

تنم خشکیده این روزها....نفس هام شده وارونــــﮧ......(محـــمد سام){-35-}

***

این روزا......... عشق ها همه هوس شده ....اعتقاد آدم ها بدجوریم عوض شده.....

هر کی میگه دوست داره ....دروغ میگه.......آخه خیلی زود تنهات میزاره......

هرکی فکر خودشه .....این رسم روزگار شده .....وجدان خوابیده و ....

نامردی بیدار شده...... میسوزونن دل تو ....میکوشونن خود تو......

درد تو به کی بگی.......که باشه مرحم تو......

این روزها خیانتم جای صداقت و گرفته ......

دل شکستن و سوزوندن شده برنامه هفته.......(محمــــدسـام){-35-}

***

خستـــــﮧ شده دلـــــ از بس دروغـــ شنیده.............هیچ کســﮯ رو مثلــــ خودشــــ ندیده.......

خستــﮧ شده شکستـــﮧ و بریده.....به آخر خـــــط به خدا رسیـــــــده....

عشق ها دروغ شده تو این زمونــــﮧ........صداقتــــــ این روز ها شـــــده پدیده...........(محمــــدسـام){-35-}

**

گــــــــــذشتــــ چنــــــد ســـالــــــــــﮯ از عمــــــــرم ...................

جوونـــــــــــ هســـتــم ولـــــــــــــــﮯ پیـــــــــــــرم..........

شکــــــــستـــــم از همـــــــــــﮧ دنیــــا .....حالـــــــــا از زندگـــــــــــــــﮯ سیـــــــرم(محمــــدسـام){-35-}

***

عـــــشــــقتـــ بــرام یــکـــــ حـــــرفــــ بـــــود............

یــــــــکـــ حرفــــــــــــــﮧ پوچــــــــ و خــــــــالـــــــﮯ ...........

مـــنــــ و شـکــــــستــــــﮯ رفــــــتـــــــﮯ ........

خیـــــــــــلــــــﮯ تـــو بـــــﮯ خـــــیـــالــــــﮯ .....

شـــــبــــــ بود ودلــــــــــ شکستـــــــــــــــــﮧ با خـــــود گــــــــرفتـــــم فـــــالـــــــــﮯ ....

دیــــــــــدم نیـــــــــــــســتـــــﮯتـــو فــــالــــم ......

جاتــــ هســــتـــ تــو قــــلــبــم خـــالـــــﮯ ....

گـــــریـــــــﮧ وزارــــﮯ مـــــــــن ســـــــر زد بــــــــــــﮧ آســــــــــــمونــــــــــ هــــــا .......

اما چــــــــﮧ فایده نیستــــــــــــﮯ از منــــــ بپرســـــــﮯ حالــــــــــﮯ.....(محمــــدسـام){-35-}

**

 



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 11
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 4
|
مجموع امتـــــیاز : 4
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: شعر و دلنوشته های محمد محمدیان , ,
بــــــرچـــسـبــــ‌ : دلنوشته های محمد محمدیان ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید

<-CommentGAvator->
پسر یخی در تـــــاریخ : 1392/5/16/3 - - گــــفتــــــﮧ استـــــ :
سلام:خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید و نظرتونو درباره داستان هایی که مینویسم و مطالب وبلاگ بگید و اگرم خواستید تبادل لینک کنیم حتما به منم بگید که منم شمارو لینک کنم...مررسی


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ